lördag 14 november 2009

Jag kan ha tråkigt på en lördag, inte okej

Igår åt jag upp mig och svettades ihjäl i Eriks soffa. Trodde jag hade feber men den är inte kvar. Hurra! Jag har mest gjort ingenting hemma hos Erik idag, försökte plugga lite men Gossip Girl stoppade mig (Chuck måste vara den finaste personen som finns i en serie men om ni inte tror mig så kolla på säsong två och tre). Vi såg också på the illusionist pga. att jag behövde se den till en engelska lektion så det fanns ganska mycket att se på så jag glömde bort att läsa samhällskunskapen. Skulle ha åkt skridskor senare på dagen idag med några från klassen men jag orkade inte vänta i regnet eller åka i det så nu sitter jag hemma och tråkar ut mig själv lite lagom mycket. Något bra måste det gå på tv ikväll annars kommer jag få ännu mer separationsångest från Erik som jag alltid får efter några timmar utan honom. Så jobbigt att jag gnäller om det.

8 kommentarer: